6 תשובות
סיפור מורכב
שואל השאלה:
גם אם היינו מדברים בבוקר זה לא היה עלינו כזוג , זה היה לתקן את הקשר בנינו וזה הכל
הלוואי שתהיה לי חברה יש לי רק את הוואיפו
שואל השאלה:
למה לא רציני ? הבחורה לא רוצה קשר רציני
שאתה לא רציני ובנית על סטוץ ובגלל שהיא אמרה שתדברו בבוקר אז וויתרת
פשוט הייתי מרגישה כמו כל אחת מהבנות שהיית איתן..
כאילו לא היה לנו (לך ולה)
קשר קרוב לפני.
וזה מראה על חוסר כבוד לדעתי.
גם אם נפרדתם וגם אם לא יהיה קשר רציני ביניכם..
זה לא אומר שאפשר להתעלם ממה שהיה ולנצל את הרגע