16 תשובות
תבדקי את זה
למה לא עירערת
אפשרי לגשת. לכל הכיתה שנבחנה איתי לא העלו ציונים ואמרו לנו שכנראה זה חשד אבל המורים התקשרו אלינו ואמרו לגשת למועד ב' בכל זאת
שואל השאלה:
כי אני לא יודעת בכלל מה לכתוב במכתב ערעור...
אנונימית
תעזרי במורים שלך מה לכתוב במכתב
תגידי להם את האמת שאת לא העתקת ובחיים לא היית עושה את זה כי את מאמינה שתוכלי להצליח בלי זה וכו וכו
ותגשי
שואל השאלה:
וואי יש מצב אתם עוזרים לי בפרטי לכתוב מכתב ערעור ?
אנונימית
כשאת מסיימת לכתוב את יכולה לשלוח לי מה רשמת ? p:
אני חושב שכן, אבל - את לא יכולה להיבחן בשאלונים הבאים עד שלא יהיה לך ציון על השאלון בו קיבלת את החשד. כלומר, אם קיבלת למשל חשד ב- 581 (5 יח"ל מתמטיקה - שאלון ראשון) ולא ערערת, אז את לא יכולה לגשת ל- 582 ב- י"ב אם לא תגשי שוב ל- 581 ותקבלי עליו ציון בלי חשד. אני לא בטוח לגבי זה לגמרי, יכול להיות שמה שכתבתי כאן תקף למצב שערערת והערעור לא התקבל, ושאם רוצים שתהיה אפשרות לגשת לעוד מועד אז חייב לערער.
שואל השאלה:
זו הבגרות האחרונה שלי כאילו אין לי עוד בגרות לגשת אליה
אנונימית
אה הבנתי. בכל מקרה את תהיי חייבת להשיג ציון על השאלון הזה כדי שהוא ייחשב בתעודת הבגרות. אז או שתגשי לעוד מועד, או שתגישי ערעור ותקווי שהוא יתקבל. בהצלחה
שואל השאלה:
לעוד מועד מתי זה יהיה ? שנה הבא ? או עוד 3 שנים ?
אנונימית
שואל השאלה:
ושמעתי שאם פוסלים מחברת בחינה אז כל הבגוריות האחרות גם נמחקות משמע אין תעודת בגרות זה נכון ?
אנונימית
למועד הקרוב ביותר שיהיה אני מניח. אם זה לא מקצוע הרחבה אז בחורף של השנה הבאה. בכל מקרה עדיף שתגישי ערעור, אם הוא יתקבל את תקבלי ציון על המועד הזה ולא תצטרכי לדאוג לגבי לגשת למועד נוסף.
לשאלה השנייה- אם תפסו אותך מעתיק אז כן זה נכון. כל הבגרויות שנבחנת בהן עד כה ייפסלו כולל הבגרות שבה נתפסת ולא תוכלי להיבחן שוב באף בחינת בגרות במשך 3 שנים.
אם זה רק חשד להעתקה אבל לא תפסו אותך מעתיקה, אז רק הציונים הקודמים באותו שאלון (אם היו) נפסלים עד שלא תגישי ערעור על החשד והוא יתקבל, או עד שלא תגשי למועד נוסף ותקבלי עליו ציון בלי חשד.
שואל השאלה:
תודה רבה!
אנונימית