8 תשובות
הייתי אומר לך לעשות אתזה בחופש אבל זה מה שעשית
בקיצור אחלה
תקני המון ווזלין
שואל השאלה:
מה זאת אומרת בחופש? לא הבנתי
שואל השאלה:
אני מעדיפה להתחיל כמה שיותר מהר לסיים עם זה כבר
זה תהליך לא נעים ואחרי שתקחי יצאו לך המון פצעים והיובש בשפתיים גם סיוט אבל שווה את זה את לא תדעי מה זה חצקון(:
ווזלין להשתמש מלא ולגביי להוריד שיער (אזור שעווה ולייזר) אז תקני קרם כזה של להוריד זה טוב
ווזלין בכמויות כל ערב
כובע או משהו שיסתיר אותך מהשמש
שואל השאלה:
כן הוא נתן אבל אמר פשוט לשים כובע ומקדם הגנה וזה רופא ממש טוב שמבין אז לא חושבת שתהיה בעיה ותודה רבה אני אקנה❤
מה??איך נותנים לך בשיא הקיץ?זה לא מומלץ בכלל בקיץ(לא בקטע של להלחיץ)כי אסור להיות בשמש!!!
בכל מקרה אם הרופא/ה אמר/ה שזה בסדר אז אוקיי
עצה ממני אל תדאגי אם יהיה לך אפילו יותר חצ'קונים זה לגמרי בסדר וזה התהליך וגם!!תקני משחה לשפתיים כי הן יהיו ממש יבשות:)