16 תשובות
איזה דג יש לך
קצת תבלינים וירקות כמו גזר ובטטה ויאללה דחוף לתנור
שואל השאלה:
אמנון
אמנון
אנונימי
שואל השאלה:
איזה תבלינים
איזה תבלינים
אנונימי
למה תנור? מיקרוגל
מתכון שלי- אתה חייב לנסות
לשים בסיר עגבניות חתוכות,גמבה ומה שאתה רוצה
כמה דקות על אש בינונית תוך כדי אתה מערבב.
שם תבלינים איזנ שאתה רןצה
חריף,שום,פפריקה וכו
שם רוטב עגבניות ומים חמים טיפה
מערבב הכל
ושם את הדגים
וכל כמה דקות אתה שם רוטב על הדגים (מה שיש בסיר)
מקווה שהכל ברור אם אתה צריך עזרה תשלח הודעה
לשים בסיר עגבניות חתוכות,גמבה ומה שאתה רוצה
כמה דקות על אש בינונית תוך כדי אתה מערבב.
שם תבלינים איזנ שאתה רןצה
חריף,שום,פפריקה וכו
שם רוטב עגבניות ומים חמים טיפה
מערבב הכל
ושם את הדגים
וכל כמה דקות אתה שם רוטב על הדגים (מה שיש בסיר)
מקווה שהכל ברור אם אתה צריך עזרה תשלח הודעה
אוי לא עשיתי מתכון לדג סלמון
פפריקה מתוקה, כורכום, מלח, פלפל, כמון
לימון, רוזמרין מלח ים אטלנטי עשיר במינרלים ושום.
תיבול לפילה: 2 כפות שמן זית, 3 שיני שום כתושות, חצי כפית פפריקה מתוקה, חצי כפית כמון, חצי כפית שטוחה כורכום, חצי כפית תבלין מיובש של כוסברה/פטרוזיליה, חצי כפית שטוחה מלח, פלפל שחור לפי הטעם
^^גם מעולה
מתבלים את הפילטים ב-4 כפות מיץ לימון ורבע כפית מלח ומערבבים היטב.
-מערבבים בקערית את כל חומרי התיבול: שמן זית, שום, פפריקה, כמון, כורכום, כוסברה/פטרוזיליה מיובשת, מלח ופלפל שחור.
-מחממים תנור מראש ל200 מעלות ומניחים את הפילטים על נייר אפיה כאשר הצד של העור מופנה כלפי מטה. מברישים כל פילה בתערובת התיבול ומכניסים לתנור החם למשך 12-15 דקות.
-מערבבים בקערית את כל חומרי התיבול: שמן זית, שום, פפריקה, כמון, כורכום, כוסברה/פטרוזיליה מיובשת, מלח ופלפל שחור.
-מחממים תנור מראש ל200 מעלות ומניחים את הפילטים על נייר אפיה כאשר הצד של העור מופנה כלפי מטה. מברישים כל פילה בתערובת התיבול ומכניסים לתנור החם למשך 12-15 דקות.
מצרפת קישור ל
קישורים מצורפים:
פטרוזיליה הרבה שמן זית גמבות וגזר מלח פלפל אם את אוהבת שבוא טיפה אדום פפריקה ולשים בתוך התנור
אה גם שום
תשים את הדג בתוך שמן זית, לימון, מלח, טימין ואם יש לך בזיליקום. תשרה לשעה לפחות ואז תאפה.
באותו הנושא: