5 תשובות
כן, פיצוצים.
זה יעבור עוד יום-יומיים.
זה יעבור עוד יום-יומיים.
שואל השאלה:
כן אבל אני רוצה ללכת למכון כושר ביום שלישי ואני לא יכולה להזיז בקושי את היד
ללכת ביום שלישי למכון?
כן אבל אני רוצה ללכת למכון כושר ביום שלישי ואני לא יכולה להזיז בקושי את היד
ללכת ביום שלישי למכון?
אנונימית
גם אני עשיתי אתמול ואני לא יכולה להזיז את היד היא ממש כואבת לי
כן היד כאבה לי רצח אבל זה עובר
תחכי עד מחר אולי זה ישתפר
תחכי עד מחר אולי זה ישתפר
באותו הנושא: