35 תשובות
אל תילחצי. תנשמי עמוק בלי הפסקה ותדברי עם ההורים. תכניסי הרבה הרבה אוויר לריאות בנשימות עמוקות ותנסי להרגיע את הגוף. זה כנראה אפילו יעבור מעצמו אם תמשיכי כך❤❤
קרה לי משהו דומה, זה כואב יוצר כשנושמים נשימות עמוקות?
קרה לי הרבה פעמים משהו דומה, קרה ל ישהרגדתי כאב ממש חד בחזה ליד הלב לכמה שניות ואז זה עובר.
אני לא יודעת מה זה ניראלי אלה ככבי גדילה
אני לא יודעת מה זה ניראלי אלה ככבי גדילה
אני חושבת שזה תוצאה של לחץ שמשפיע על הגוף לפרק זמן ארוך או לחץ שנופל עליך בפעם אחת. לך לרופא זה קורא לי גם לפעמים:(
שואל השאלה:
אני במחזור עכשיו אבל קיבלתי מחזור כבר לפני שנתיים וזה לא קרה לי בחיים, היה לי כאב בחזה במחזור כמה פעמים(לא במחזור הזה) אבל ממש לא מהסוג הזה.
אני במחזור עכשיו אבל קיבלתי מחזור כבר לפני שנתיים וזה לא קרה לי בחיים, היה לי כאב בחזה במחזור כמה פעמים(לא במחזור הזה) אבל ממש לא מהסוג הזה.
אנונימית
זה קרה לי בול אותו דבר.. זה בסדר זה עבר לי לגמרי. זה לא משהו רציני אל תדאגי. אבל בכל מקרה תלכי לרופא
קודם כל תרגעי
אחרי זה תקראי להורים שלך והם יכידו לך מה לעשות
אחרי זה תקראי להורים שלך והם יכידו לך מה לעשות
להתקשר ל 101 יש מצב זה סימנים מקדימים לדום לב!
על מה מינוסים אינפנטילים
על מה מינוסים אינפנטילים
לי זה קורה מלא ואין לי מושג מה זה כבר שלוש שנים בערך
וכולם אמרו לי
זה בגלל שגודל לך הציצי
והוא לא גודל
אז לא יודעת מה זה
סתם סובלת
וכולם אמרו לי
זה בגלל שגודל לך הציצי
והוא לא גודל
אז לא יודעת מה זה
סתם סובלת
היי זה קרה לי גם,
אני הלכתי לרופא וסיפרו לי שזה נובע בעיקר מלחץ ועצם זה שזה מלחיץ אותך זה גורם לזה לקרות שוב, תשתי קצת תה ותנוחי,
מקווה שתרגישי טוב.
אני הלכתי לרופא וסיפרו לי שזה נובע בעיקר מלחץ ועצם זה שזה מלחיץ אותך זה גורם לזה לקרות שוב, תשתי קצת תה ותנוחי,
מקווה שתרגישי טוב.
אנונימית
זה כאבי גדילה כנראה זה קורה לי באזור החזה שלוש שניות וזה מפסיק
אנונימית
גם לי זה קרה
לכי למיון
היית בן אדם כל כך טוב :(
אלוהים לוקח את הטובים ביותר...
סתם נו פשוט תני לרופא לעשות את העבודה שלו מעבר לזה אין שום דבר לעשות
אלוהים לוקח את הטובים ביותר...
סתם נו פשוט תני לרופא לעשות את העבודה שלו מעבר לזה אין שום דבר לעשות
אל תילחצי, הכל בסדר.
מומלץ ללכת לבדיקת רופא כדי להבין מאיפה זה בא ואיך לטפל בזה.
מומלץ ללכת לבדיקת רופא כדי להבין מאיפה זה בא ואיך לטפל בזה.
נראה לי זה קשור ללחץ יש משהו שעובר עלייך ואת לוקחת את זה קשה אם באלך לשתף אני בפרטי תהיי חזקה אהובה תקחי לך איזה כדור ותעשי נשימות עמוקות.
זה די נפוץ, חכי אני אשים קישור לכתבה
אנונימית
זה קורה להרבה אין מה להיות בלחץ
זה עובר פשוט בגלל לחץ זה עובר לכאב פיזי וזה לפעמים תקופה כזאת שתיקח כדור כי זה לא פשוט מה שהיא עוברת זה דקירות בחזה וכל השרירים תפוסים
כן היה לי משהו כזה שזה שיתק אותי ולא יכלתי לנשום כי זה ממש כאב
זה קרה לי אין ספור פעמיים ועכשיו זה קורה לעיתים רחוקות
אני חושבת שזה היה קורה לי בגלל בעיות עצבים שהיו לי ולחץ וחרדות
זה קרה לי אין ספור פעמיים ועכשיו זה קורה לעיתים רחוקות
אני חושבת שזה היה קורה לי בגלל בעיות עצבים שהיו לי ולחץ וחרדות
גם לי יש כאלה זה פשוט עובר אני חושב שזה בגלל חוסר שעות שינה
זה לא קרה לי, אבל אם זה חוזר על עצמו אז תלכי לרופא
לי זה קרה שהלכתי לבדוק התברר שיש לי פצע בקיבה ונתנו לי משכך כאבים ממש חזק שנקרא אומפרדקס (כי אני אלרגית למשככי כאבים רגילים)
פשוט כשכואב לי אני לוקחת את זה הולכת לישון וזה עובר
תנסי לקחת משכך כאבים אקמול או אופטלגין או מה שיש לך בהישג יד ,קחי אחד ולכי לישון
פשוט כשכואב לי אני לוקחת את זה הולכת לישון וזה עובר
תנסי לקחת משכך כאבים אקמול או אופטלגין או מה שיש לך בהישג יד ,קחי אחד ולכי לישון
לכי למיון אל תקשיבי לרופא סטיפס
שואל השאלה:
זה לא pcs, אמרתי שזה שהכאב מתפשט גם לבטן העליונה ולמעלה ללפני הגרון
זה לא pcs, אמרתי שזה שהכאב מתפשט גם לבטן העליונה ולמעלה ללפני הגרון
אנונימית
שואל השאלה:
טוב תודה למי שענה, בכל מקרה קבעתי תור לרופא עוד שעה
טוב תודה למי שענה, בכל מקרה קבעתי תור לרופא עוד שעה
אנונימית
שואל השאלה:
לקחתי נקסין, זה לא עזר בכאב הזה^^^^
לקחתי נקסין, זה לא עזר בכאב הזה^^^^
אנונימית
אני מכירה מישהו שהיה לו את זה והוא הלך לעשות רנטגן והיה לו חור בריאות לכי לרנטגן
שואל השאלה:
הייתי אצל הרופא, הוא אמר שזה וירוס וזה קירור (לא יודעת למה הוא בכלל חושב ככה, הוא שאל אותי אם כואב לי הגרון עצמו, אמרתי לו שלא ובכל זאת הוא אמר שזה וירוס)
בכל מקרה אני אעקוב אחרי זה ואם זה יקרה שוב אסע למראם(מוקד לרפואה דחופה) ואראה מה אומרים לי שם..
הייתי אצל הרופא, הוא אמר שזה וירוס וזה קירור (לא יודעת למה הוא בכלל חושב ככה, הוא שאל אותי אם כואב לי הגרון עצמו, אמרתי לו שלא ובכל זאת הוא אמר שזה וירוס)
בכל מקרה אני אעקוב אחרי זה ואם זה יקרה שוב אסע למראם(מוקד לרפואה דחופה) ואראה מה אומרים לי שם..
אנונימית
שואל השאלה:
טוב, עדכון למי שזה מעניין אותו
יש לי דלקת בחיבור בין הקיבה לושט (שלב לפני אולקוס) וקיבלתי כדורים בשם אומפרדקס למי שמכיר
טוב, עדכון למי שזה מעניין אותו
יש לי דלקת בחיבור בין הקיבה לושט (שלב לפני אולקוס) וקיבלתי כדורים בשם אומפרדקס למי שמכיר
אנונימית
תרגישי טוב ❤
שואל השאלה:
תודה❤
תודה❤
אנונימית
תרגישי טוב. טוב מאוד שלא הקשבת לדוקטור סטיפס.
מדליקי רצח!
ממש מגניב שצפינו בזה קורה,
ורפואה שלמה או משהו
ממש מגניב שצפינו בזה קורה,
ורפואה שלמה או משהו
שואל השאלה:
^^לא, מראש כתבתי שיש לי תור לרופא(אותו אחד שבכלל אמר שסתם התקררתי) רציתי לראות אולי זה קרה למישהו ואולי יש לו השארה.
מזל שלא הקשבתי לרופא הראשון והלכתי בבוקר לעוד אחד..
ותודה
^^לא, מראש כתבתי שיש לי תור לרופא(אותו אחד שבכלל אמר שסתם התקררתי) רציתי לראות אולי זה קרה למישהו ואולי יש לו השארה.
מזל שלא הקשבתי לרופא הראשון והלכתי בבוקר לעוד אחד..
ותודה
אנונימית