14 תשובות
כן
לדעתי עוד שנה
שואל השאלה:
למה כן ולמה עוד שנה?
למה כן ולמה עוד שנה?
אנונימית
מה הכוונה בג'וב? צבא? אני מניח שג'וב טוב בצבא עדיף על שירות לאומי. אני בעצמי עוד לא בגילאים האלה אבל נראה לי שאם הייתי במקומך לא הייתי מבזבז שנה נוספת בשירות הלאומי והייתי מתגייס ישר
שואל השאלה:
לא לא עשיתי שירות לאומי שנה ואני מתלבטת אפ לעשות שנה שנייה או ללכת לעבוד
לא לא עשיתי שירות לאומי שנה ואני מתלבטת אפ לעשות שנה שנייה או ללכת לעבוד
אנונימית
מה המינימום לשירות לאומי? אם הוא רק שנה שאותה כבר עשית אז למה לבזבז שם עוד שנה במקום בעבודה שיש בה הרבה יותר שכר?
שואל השאלה:
אני מפחדת שלא ישפטו אותי על זה עשיתי שנה ולא שנתיים
אני מפחדת שלא ישפטו אותי על זה עשיתי שנה ולא שנתיים
אנונימית
באמת שאני לא מבין בזה סורי.. מה המינימום לשירות לאומי?
שואל השאלה:
12/24 חודשים אפשר או שנה או שנתיים
12/24 חודשים אפשר או שנה או שנתיים
אנונימית
אני לא יודע עד כמה אנשים שופטים על זה. סליחה אבל נראה שאני לא ממש יכול לעזור לך. נחכה לתשובה ממישהו שמבין
לעשות שנה זה בסדר
גם אני עשיתי שנה
גם אני עשיתי שנה
שואל השאלה:
אני יכולה להתייעץ איתך בפרטי?
אני יכולה להתייעץ איתך בפרטי?
אנונימית
אפשר לנסות
באותו הנושא: