3 תשובות
שואל השאלה:
המורה שלי לנהיגה חסם אותי בווצאפ אני בהתחלה אמרתי לו שאני לא מעוניינת בשיעורים כי לא היה נראה לי משהו שהוא כתב לי. הוא ביטל לי ועכשיו הוא לא רוצה להחזיר אותי אני ממש מבואסת לא מצליחה לצאת מזה ממש בבאסה כי עכשיו עד שאני אמצא מורה חדש שאתחבר אליו וללימוד שלו. הוא אמר שאם אמשיך לשלוח לו הודעה שלא אסתבתך.. אני כבר לא יודעת מה לעשות המורה שלי לא מבין ואני כבר בשיעור 12 ועכשיו אני צריכה להתחיל מחדש. אני לא מפסיקה לבכות בגלל זה מה לעשות?!
תנסי לברר עם מורה אחר יש מצב שהוא לא יתחיל איתך שיעורים מאפס
שואל השאלה:
כן אבל קשה לי כי ממש אהבתי את הסגנון הקודם