4 תשובות
לכי על מה שעושה לך הכי טוב
כן גוונים זה יפה
וואי אני חושבת שבלונדיני זה מושלם תשאירי ואולי תוספי קצת גוונים יותר כהים או בהירים לפי הטעם שלך
השיער שלי ממש דומה לשלך אבל לי בא מתולתל; ולדעתי כדאי לך להשאיר כמו שזה לפי מה שאומרות לי
באותו הנושא: