7 תשובות
יש מישהו שלא?
כאילו באמת,נראהלי כולם אוהבים את זה
מנה חמה עושה לי בחילה
המים עם התבלינים זה טעים ברמותת
אני, של הנודלס השחור הכי טעים
מנה חמה זה פשוט מגעיל.
זה החלק הכי טעים