8 תשובות
אף אחד לא באמת מוכר את הנשמה שלו לשטן זה אולי ביטוי
אנונימית
כן ועוד הרבה
חחח אנשים אשכרה מאמינים שיש דבר כזה
אין לתאר
אין לתאר
מטופש.
כמובן
באמתת???איפה אני עושה את זהה
שואל השאלה:
^^^אני לא מאמינה בזה רק שואלת
יש לך בעיה?
^^^אני לא מאמינה בזה רק שואלת
יש לך בעיה?
אנונימית
זה לא נכון זה סתם קונספירציה מטופשת
באותו הנושא: