5 תשובות
זה רק מראה שהפרידה הזאת הייתה לגמריי הצעד נכון
הגיוני
לפעמים גם הדמעות באות מאוחר יותר
כן כנראה שהוא ממש פגע בך ולא אכפת לך
כע
כן אם זה לא פעם ראשונה זה אומר שאת מתרגלת אם זה כן אז לא אהבת אותו כל כך