5 תשובות
שם מיוחד
(בקטע טוב)
שואל השאלה:
ומה אתם חושבים על השם שלי?
אנונימי
אחלה שם מה הבעיה
יוו שם מגניבב
אני אוהבת שמוץ כאלה שהם יפים ועם משמעות מעניינת ואין אותם כמעט מגניב לך
לי גם יש שם שאין אותו כמעט ויחסית יפה אבל משמעות מעפנה
אז מדניב לך תהנה
שואל השאלה:
אין לי בעיה עם השם שלי רק שואל אם אתם מכירים מישהו כמו השם שלי
אנונימי