4 תשובות
שואל השאלה:
אלכס תודה, חתיך, שב ברעש והתגובה השלישית הם יודעים על הפטור וזה בסדר הסתדרתי תודה...:)
אלכס תודה, חתיך, שב ברעש והתגובה השלישית הם יודעים על הפטור וזה בסדר הסתדרתי תודה...:)
אנונימי
אני לא חושבת שיש מה לעשות
יש לך פטור הרי.. זהו כבר. נו כמובן אם הם יודעים על הפטור, אם לא, הם גם ככה ישלחו לך עוד זימון ופשוט לכי תתגייסי
יש לך פטור הרי.. זהו כבר. נו כמובן אם הם יודעים על הפטור, אם לא, הם גם ככה ישלחו לך עוד זימון ופשוט לכי תתגייסי
לאכול תלב
להתקשר ללשכת גיוס ולהסביר להם את המצב
באותו הנושא: