13 תשובות
נופ
אבל זה אני יש בנות שזה לא מפריע
לא, אני שוללת נמוכים רק בגלל שאני נמוכה בעצמי :')
וואו 150..לא
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני 174 בערך (לא בדקתי) והוא 170 לפי מה שהוא אמר
פשוט אני 174 בערך (לא בדקתי) והוא 170 לפי מה שהוא אמר
אנונימית
פחות
אם 1.70 בקטע הזה אז אם זה לא כזה מפריע לך זה לא נורא
^ אנונימית זה לא 10 סמ, כמעט לא רואים הבדל
אין בעיה עם הפרש כזה
אין בעיה עם הפרש כזה
לא חושבת שגובה אמור להשפיע הרבה..
העיקר האופי לא ככה ?
תחשבי על זה שאם הבן אדם מתאים לך ?
גובה לא אמור לשנות לך..
העיקר שאת תאהבי אותו/אותה וזה יהיה הדדי 3>
העיקר האופי לא ככה ?
תחשבי על זה שאם הבן אדם מתאים לך ?
גובה לא אמור לשנות לך..
העיקר שאת תאהבי אותו/אותה וזה יהיה הדדי 3>
שואל השאלה:
כן גם אני פאנסקסואל אכפת לי הרבה יותר מהאופי
אבל ברגע שאני רואה חסרונות באופי אני מתחילה לחפש יתרונות אחרים כמו ביופי ובגלל זה אני לא יודעת ):
כן גם אני פאנסקסואל אכפת לי הרבה יותר מהאופי
אבל ברגע שאני רואה חסרונות באופי אני מתחילה לחפש יתרונות אחרים כמו ביופי ובגלל זה אני לא יודעת ):
אנונימית
אני 1.60 אז כאילו לא נראלי אם הייתי גבוהה יותר אז כן
אני 153...לא
לא
אנונימית
באותו הנושא: