13 תשובות
נופ
אבל זה אני יש בנות שזה לא מפריע
לא, אני שוללת נמוכים רק בגלל שאני נמוכה בעצמי :')
וואו 150..לא
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני 174 בערך (לא בדקתי) והוא 170 לפי מה שהוא אמר
אנונימית
פחות
אם 1.70 בקטע הזה אז אם זה לא כזה מפריע לך זה לא נורא
^ אנונימית זה לא 10 סמ, כמעט לא רואים הבדל
אין בעיה עם הפרש כזה
לא חושבת שגובה אמור להשפיע הרבה..
העיקר האופי לא ככה ?
תחשבי על זה שאם הבן אדם מתאים לך ?
גובה לא אמור לשנות לך..
העיקר שאת תאהבי אותו/אותה וזה יהיה הדדי 3>
שואל השאלה:
כן גם אני פאנסקסואל אכפת לי הרבה יותר מהאופי
אבל ברגע שאני רואה חסרונות באופי אני מתחילה לחפש יתרונות אחרים כמו ביופי ובגלל זה אני לא יודעת ):
אנונימית
אני 1.60 אז כאילו לא נראלי אם הייתי גבוהה יותר אז כן
אני 153...לא
לא
אנונימית