6 תשובות
כן עברתי
עברתי את התיאוריה הרגילה(לא נבחנתי בבית הספר).
שואל השאלה:
אצלי הכיתה קיבלה דרך האפליקציה תלמידים
אבל לי היא לא עובדת אז אני מחכה שהמורה תגיד לי :(
אצלי הכיתה קיבלה דרך האפליקציה תלמידים
אבל לי היא לא עובדת אז אני מחכה שהמורה תגיד לי :(
אנונימית
דרך איפה קיבלתם?
אנונימית
באותו הנושא: