8 תשובות
מההתחלה כבר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? משיעור ראשון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה על אוטומט והיום עשיתי כזו לא של 90 מעלות, שיעור 18.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר נראלי שזה היה במקביל לרכב, כשחיכינו לתלמידה שתרד עשיתי את זה. מה זה ניצב? זה של 90 מעלות?
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה על הבורות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
וקדימה? סליחה על הבורות שוב
אנונימית
שואל השאלה:
אה עשיתי את שניהם מסתבר חחח תודה רבה!! זה אומר לדעתכם שבקרוב הוא יגיש אותי לטסט פנימי או שאין קשר?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!! :))
אנונימית