8 תשובות
מההתחלה כבר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת? משיעור ראשון?
מה זאת אומרת? משיעור ראשון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עושה על אוטומט והיום עשיתי כזו לא של 90 מעלות, שיעור 18.
אני עושה על אוטומט והיום עשיתי כזו לא של 90 מעלות, שיעור 18.
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר נראלי שזה היה במקביל לרכב, כשחיכינו לתלמידה שתרד עשיתי את זה. מה זה ניצב? זה של 90 מעלות?
הוא אמר נראלי שזה היה במקביל לרכב, כשחיכינו לתלמידה שתרד עשיתי את זה. מה זה ניצב? זה של 90 מעלות?
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה על הבורות חחח
סליחה על הבורות חחח
אנונימית
שואל השאלה:
וקדימה? סליחה על הבורות שוב
וקדימה? סליחה על הבורות שוב
אנונימית
שואל השאלה:
אה עשיתי את שניהם מסתבר חחח תודה רבה!! זה אומר לדעתכם שבקרוב הוא יגיש אותי לטסט פנימי או שאין קשר?
אה עשיתי את שניהם מסתבר חחח תודה רבה!! זה אומר לדעתכם שבקרוב הוא יגיש אותי לטסט פנימי או שאין קשר?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!! :))
אוקיי תודה רבה!! :))
אנונימית
באותו הנושא: