4 תשובות
אוףף. אני גם לומדת עכשיו מתמטיקה. כזה מייאשש
עדיין לא למדתי את החומר הזה... סליחה:)
עדיין לא למדתי את החומר הזה... סליחה:)
נקרא לa כ(t,-t^2+12)
(c(0,-t^2+12
b, אני לא מצליחה לכתוב את זה בסוגריים אז אני אכתוב במילים, y=0 ו-x שווה ל2 שורש 3
(מקבלים את זה כשמציבים y=0 בפונקציה הנתונה, ולוקחים את הערך החיובי כי הנקודה נמצאת ברביע הראשון)
עכשיו עושים מרחקים בין כל אחד מהנקודות
לעשות מרחק של oc, ob, ac
אחכ עושים פונקציה חדשה של השטח הטרפז
סכום הבסיסים כפול הגובה(oc) חלקי 2
עושים נגזרת לפונקציה של השטח, משווים ל0 ומוצאים את הנקודות, עושים טבלה ומוצאים את נקודת המקסימום
והנקודת מקסימום, היא אמורה להיות הt, מציבים את הt max בנקודה a וזהו
(c(0,-t^2+12
b, אני לא מצליחה לכתוב את זה בסוגריים אז אני אכתוב במילים, y=0 ו-x שווה ל2 שורש 3
(מקבלים את זה כשמציבים y=0 בפונקציה הנתונה, ולוקחים את הערך החיובי כי הנקודה נמצאת ברביע הראשון)
עכשיו עושים מרחקים בין כל אחד מהנקודות
לעשות מרחק של oc, ob, ac
אחכ עושים פונקציה חדשה של השטח הטרפז
סכום הבסיסים כפול הגובה(oc) חלקי 2
עושים נגזרת לפונקציה של השטח, משווים ל0 ומוצאים את הנקודות, עושים טבלה ומוצאים את נקודת המקסימום
והנקודת מקסימום, היא אמורה להיות הt, מציבים את הt max בנקודה a וזהו
הבנת? מוצאים פונקציה לשטח וגוזרים אותה משווים לאפס וככה מוצאים נק קיצון
הוספתיגם את השני כי לא הבנתי איזה את צריכה