6 תשובות
תבטלי אני מאמין שהחברים שלך יבינו
תשנו תכניות
לכו לים במקום
אנונימית
מציע שתגיד להם שלא נעים לך כל כך ותסבירי להם בדיוק מה שאת כותבת עכשו.. אני בטוח שהם יבינו, והכל טוב.. בשביל זה יש חברים גם אם 100 פעמים לא יהיה לך.
פשוט תגידי להם את האמת, הם חברים שלך והכל טוב :)
ואם ממש לא נעים לך אתם יכולים לשנות את הסרט לאיזה משהו כיפי אחר
תסבירי להם שכרגע אין לך מה לעשות עם זה, ואת ממש רוצה לצאת איתם אבל את פשוט לא יכולה ולא נעים לך אני בטוחה שהם יבינו, וכמו שאמרו מעליי תשנו מקום תלכו לפארק עם צל ותעשו פיקניק או שתלכו לאיזה בית של אחד מכם ותראו סרט בטלוויזיה עם פופקורן תנסו לשנות משו ושכן יהיה עליך כסף ותרצי אז תשאלי אותם אם הם רוצים לצאת(:
וגם אם לא תלכו לסרט ותעשו משו שלא עולה כסף אתם עדיין תהנו(:
תבוא עם שקל תגיד זה מה שיש לי חח