16 תשובות
לא
אבל אצלי זה סתם כי אני חסרת חברים לול
שואל השאלה:
^גם אני חסרת חברים לול
אנונימית
כולנו חסרי חברים :(
אז בואו איתי לסרט החדש של הטיהור
(אה וצריך תז(16+))
S0M
אז בואי אנחנו נהיה חברות
ממתי בודקים תז בסרט? חברות שלי הלכו לטיהור והן 13
אין לי מושג, כל הילדות שלי אכלתי חרא בגלל ה תז הזה
S0M
כן
ולא בצחוק אפילו אין לי חברים אז אני כל היום בבית ):
אנונימית
תאמת לי דווקא כיף אבל אל תדאגי עכשיו רק תחילת החופש :)
אנונימית
הוא משעמם וגרוע
אני אוהבת שכתבת שכולנו חסרי חברים ואז כתבת חברות שלי לול^
נכון, זה בגלל שרוב השנה היינו בסוג של חופש כל היום היינו בזום וכזה ולא יצאנו מהבית אז סוג של היינו בחופש כמעט כל השנה
נכון, מזדהה, עד כה אני רק לומד לבגרויות, מזל שמחר נגמר.
S0M
יואו כן... משעמם...
כה להרבה אנשים