8 תשובות
אנשים מאמינים שהם משפיעים לטובה
יש א/נשים שמאמינים/ות בזה שיש להם סוג של השפעה, ויש כאלה שקונים/ות קריסטלים כי זה יפה, אסתטיקה.
אנונימי
זה סתם בשביל היופי. בעיניי זה בזבוז משאבים של הטבע ובזבוז כסף
זה לא בשביל היופי משתמשים בזה זה שיש כאלה שהופכים את זה לאסטתיקה זה בעיה שלהם ובכללי אם מישהו רוצה לקנות ליופי אין בזה שום בעיה
לא יודעת נהיה טרנד אני אישית אוהבת קריסטלים כי אני מאמינה שהם משפיעים ואני אוהבת לעשות איתם מדיטציה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
השימוש הכללי זה מדיטציה אני חושבת
סתם קריסטלים שאנשים נותנים להם משמעות רבה והשפעה על החיים

אמונה תפלה