5 תשובות
הדבר היחידי שבגללו צריך להסתכל אחורה זה ההצלחות
לצבור זכרונות שבקושי זוכרים עם אנשים שזוכרים לכל החיים
"דברים שאתה לוקח כמובן מאליו מישהו אחר מתפלל עבורם"
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם!
תודה רבה לכולכם!
אנונימית
אתה לא צריך סיבה לחיות, פשוט תחיה
באותו הנושא: