22 תשובות
קרית גת חרא עיר
גבש
יש צדדים טובים ובסהכ מרוצה
יש צדדים טובים ובסהכ מרוצה
פת
היא סבבה כזה לא משהו
היא סבבה כזה לא משהו
עפולה וכן אני אוהבת
חיפה, וכן
אשדוד וכע
קריית שמונה
כן ולא, שקט פה ויש נוף מהמם אבל רחוק מהכל ואין פה איפה לבלות עם חברים סתם ככה או בכללי אז לא משהו
כן ולא, שקט פה ויש נוף מהמם אבל רחוק מהכל ואין פה איפה לבלות עם חברים סתם ככה או בכללי אז לא משהו
אנונימית
ירושלים ובטח שאוהבת
באר שבע אחלה בחלה של עיר
אנונימית
שואל השאלה:
בקריית שמונה אין חנויות קרובות?
בקריית שמונה אין חנויות קרובות?
אנונימי
אין זה פשוט רחוק מהכל
אנונימית
שואל השאלה:
וואו
וואו
אנונימי
הוד השרון, העיר נקייה ויפה, אנשים אחלה בוא נאמר ככה הסיכוי שיגנבו לך משהו נמוך, לא חסר לי דברים כי זה במרכז אז כן אחלה לגמרי
שואל השאלה:
נכון אין כמו הוד השרון
נכון אין כמו הוד השרון
אנונימי
שואל השאלה:
אני מאור יהודה
אני מאור יהודה
אנונימי
תשמע לאנשים שלא מהעיר אין מה לעשות כאן אבל לגור זה אחלה לגמרי
אור יהודה גם במרכז שזה אחלה
שואל השאלה:
נכון ^
נכון ^
אנונימי
באר שבע וכן
רחובות , אין משהו מיוחד בעיר הזאת אבל היא סבבה
רמת גן וכן
תל אביב וכן
באותו הנושא: