9 תשובות
אומרת אוקיי תודה וממשיכה
הייתי חושבת לעצמי מה לא בסדר איתו
מעיפות לו סטירה

סתם נו, לא הייתי מגיבה ופשוט חושבת שהוא מוזר
סליחה אבל על זה עוד לא שמעתי
4AM
שואל השאלה:
ואז מבקש את המספר שלכן...
הייתן נותנות?
אנונימי
לא.
כי אני לא מכירה אותו, הוא אדם זר שמי יודע מי הוא והוא העיר לי הערה מוזרה.
^^^
כנ"ל
אולי אינסטגרם..
כי זה אולי היה קצת מטריד אותי למרות שזה לפעמים יכול להישמע נחמד, אבל שאומרים את זה ככה ברחוב אז לא יודעת
חח הייתי קוראת לאבא אם הוא היה מבקש מספר או שהייתי בורחת