7 תשובות
שואל השאלה:
זה המינימום לא?
זה המינימום לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני 17
אני 17
אנונימית
היי את בת 15?
אני מחפשת עבודה לקיץ ובכל מקום שאני שואלת אומרים לי שמקבלים רק מגיל 18
אני מחפשת עבודה לקיץ ובכל מקום שאני שואלת אומרים לי שמקבלים רק מגיל 18
למה 25 את פחות מ 16? כי אני הייתי במאפייה וקיבלתי יותר..
תיראי אני עבדתי וקיבלתי יותר לפחות 27 עבדתי במאפייה ועכשיו אני הייתי בעבודה עם ילדים של העייריה ואני לא חושב שזה הכי טוב אבל זה 3 ימים אז למה לא וזה גם עדיין כסף אז זה טוב באמת
האמת שהעבודה שם די מזעזעת. כל הזמן יש שם עומס ומלא עבודה. הרבה יצעקו עלייך ויתייחסו אלייך רע. לאיזה תפקיד את הולכת להיות שם? פינויים? שטיפת כלים? קופה?
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי הכל.
לפי מה שהבנתי הכל.
אנונימית
באותו הנושא: