10 תשובות
כןן
שואל השאלה:
מה יותר יפה לגבר?
כן, אקסית שלי חלתה על הטראגוס.
הליקס זה אחלה אפשרי לעשות שילוב של כמה, אבל זה תלוי ב מראה. תווי פנים וכו'.
זה יפה אבל זה פחות הטעם שלי
טראגוס מהמם לגברים בעיניי. כנל גם לגביי רוק, אינדסטריאל ועגיל בלשון ובגבה
לדעתי לא יפה לבנים שום סוג של פירסינג