13 תשובות
זה משפחה
לא
לע
זה משפחה הכל טוב
מה את מתביישת אני מפליצה לאח שלי על הפרצוף, באמת שהכל טוב
אנונימית
לא פאדיחה משפחה..
לא זה משפחה מה הבעיה.. חחח אצלנו בבית כולם דופקים חופשי לא רק בשירותים :|
אצלי דופקים עם הכחשות ומאשימים אחד את השני
S0M
חחח גם זה^
שואל השאלה:
חהחהחהחההח גם אצלי ככה אבל זה קצת מפדח כי אני ואח שלי זה בן ובת
אנונימית
משפחה?
אח שלי נכנס בזמן שאני מחרבן
אצלי דופקים אחד חזק לפנים וגם מודים בזה ואז רבים מכות רצח
אנונימית
חחח פדיחות,איזה אצלינו אם אני אפליץ אצטרך למצוא לי בית חדש >_<(תחשבו שהוא מת מצחוק)