21 תשובות
אני כוסון
מה כואב לך
מה הבעיה עם אנשים שמחמיאים לעצמם?
רוצים שיהיה להם טוב נשמע שזה מקנאה השנאה הזאת שלך
רוצים שיהיה להם טוב נשמע שזה מקנאה השנאה הזאת שלך
למה קשה לך שאנשים מחמיאים לעצמם ?
תראי, אני יכול להבין את זה. אבל נשמע לי שיש משהו מעבר, אנשים שמחמיאים לעצמם הם אנשים עם ביטחון. יכול להיות שאת מקנא באמא שלך שיש לה ביטחון?
מה הבעיה בזה
שואל השאלה:
כן אבל כאילו כל שנייה היא מחמיאה לעצמה וגם מורידה לאחרים תוך כדי נגיד דוגמה- "אני פצצה, תראי איך אני פצצה לגילי, כשהייתי באסיפת הורים ראיתי את כל האימהות כולן שמנמנות, את צריכה יותר להעריך את אמא שלך"
כן אבל כאילו כל שנייה היא מחמיאה לעצמה וגם מורידה לאחרים תוך כדי נגיד דוגמה- "אני פצצה, תראי איך אני פצצה לגילי, כשהייתי באסיפת הורים ראיתי את כל האימהות כולן שמנמנות, את צריכה יותר להעריך את אמא שלך"
אנונימית
אני מבין מה את חושבת גם אני שונא את זה זה פשוט כל כך מעצבן אותי
כשזה יותר מידי זה יכול להיות מעצבן
אבל כשזה לא בהגזמה מה הבעיה?
אבל כשזה לא בהגזמה מה הבעיה?
שתדעי יכול להיות שזה נובע אצלה מחוסר ביטחון עצמי, לא יזיק אם תזרקי לה איזו מילה טובה לפעמים נשמע שזה חסר לה
שואל השאלה:
תודה לאל שמישהו מזדהה כי כולם פה חושבים שאני מקנאה באמא שלי
תודה לאל שמישהו מזדהה כי כולם פה חושבים שאני מקנאה באמא שלי
אנונימית
היית צריכה לציין את זה למעלה. העלאת הביטחון העצמי שלך על ידי הנמכת אחרים היא דבר פסול.
אמרתי שאת מקנאה באמא?
אני אמרתי שאת מקנאת בכל מי שמחמיא לעצמו
אני אמרתי שאת מקנאת בכל מי שמחמיא לעצמו
שואל השאלה:
תאמינו לי שאמא שלי היא עם הכי הרבה ביטחון בארץ ואם היא באמת לובשת משהו יפה אז אני כן אומרת לה וואי זה ממש יפה, אין לי בעיה להחמיא לה אבל זה כבר בהגזמה
תאמינו לי שאמא שלי היא עם הכי הרבה ביטחון בארץ ואם היא באמת לובשת משהו יפה אז אני כן אומרת לה וואי זה ממש יפה, אין לי בעיה להחמיא לה אבל זה כבר בהגזמה
אנונימית
אני דווקא אוהבת לראות אנשים שיש להם ביטחון ומודעים לזה שהם יפים
לא יודעת מהמשפטים של אם אין אני לי מי לי ואת צריכה להעריך יותר את אמא שלך, אלה דברים שצועקים תשומת לב.. דווקא אלא שהכי נראה שיש להם והם צועקים את זה כל הזמן הם הכי חסרי ביטחון.
אבל בכל מקרה גם אם זה לא המקרה תני לה העיקר שתרגיש טוב עם עצמה
אבל בכל מקרה גם אם זה לא המקרה תני לה העיקר שתרגיש טוב עם עצמה
שיחמיאו לעצמם אכפת לי
שואל השאלה:
כשאנשים מחמיאים לעצמם הרבה אני מוצאת את זה כקצת אובר ביטחון עצמי אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש וחושב.
ושלא תחשבו שאני לא אוהבת ומעריכה את אמא שלי, אני כן אבל פשוט אמרתי משהו שמפריע לי בה.. אסור?
כשאנשים מחמיאים לעצמם הרבה אני מוצאת את זה כקצת אובר ביטחון עצמי אבל כל אחד ומה שהוא מרגיש וחושב.
ושלא תחשבו שאני לא אוהבת ומעריכה את אמא שלי, אני כן אבל פשוט אמרתי משהו שמפריע לי בה.. אסור?
אנונימית
ברור שמותר לך, אולי באמת יש לה אובר ביטחון מה זה משנה? אל תתייחסי אם זה מפריע לך היא מרימה לעצמה
אובר ביטחון זה חוסר ביטחון שמנסים להסתיר, אני לא מאשימה אותך אני מנסה להסביר שאולי היא ככה מסיבה
בכללי זה לא מעצבן
אבל מה שאמא שלך אמרה כן מעצבן
אבל מה שאמא שלך אמרה כן מעצבן
באותו הנושא: