12 תשובות
^^למה?
אנונימית
בא לי עכשיו את אומרת לי בעתיד?
שואל השאלה:
חחח אתה צעירר
אנונימית
לא וגם לא להביא ילדים
אנונימי
שואל השאלה:
למה ??
אנונימית
למה לא
^^^^רשמתי שלא כי אני לא רוצה שיסבלו בעולם הזה
לפי מה שאני חושב הרוב פה זה סבל אז אני לא הולך להביא עוד חיים שיסבלו
אנונימי
אני מאורס, אז די ברור שכן חח