8 תשובות
טינט, קונסילר, מסקרה, מסקרה לגבות
גל לגבות
טיפה מסקרה
וזלין כמובן :)
קונסילר, איילינר, עיפרון שחור, מסקרה וטיפה סומק.
קונסילר
מסקרה
עפרון שחור
איליינר
לפעמים צללית כהה
אם אני רוצה להגזים משהו לשפתיים
לפעמים עיפרון שחור
אנונימית
קונסילר, פודרה, סומק כדי לא להיראות חיוורת אחרי הקונסילר, מסקרה, ג'ל לגבות ולפעמים עיפרון גבות קצת למלא, ספטון או וזלין עם צבע, לפעמים איילינר או עיפרון לעיניים וספריי קיבוע.
גל לגבות לפעמים מסקרה
מסקרה לפעמים איילינר לובלו