5 תשובות
אם את intp לפי מודל neris את לא בהכרח intp לפי מודל mbti, למרות שרוב הסיכויים שכן.
בתמציתיות, ההבדל הוא כזה:
לפי מודל intp-t ,neris זה סוג אישיות שמשתייך לצד אחד מכל חמש הדיכוטומיות (שמיוצגות באותיות): introverted, intuitive, thinking, prospecting, turbulent (להרחבה: https://www.16personalities.com/articles/our-theory).
לפי מודל intp ,mbti זה סוג אישיות שמורכב מארבע פונקציות קוגניטיביות:
פונקציה דומיננטית: (ti (introverted thinking
פונקציית עזר: ne (extraverted intuition)
פונקציה שלישונית: si (introverted sensing)
פונקציה נחותה: fe (extraverted feeling)
(להרחבה: https://mbti-notes.tumblr.com/theory)
בתמציתיות, ההבדל הוא כזה:
לפי מודל intp-t ,neris זה סוג אישיות שמשתייך לצד אחד מכל חמש הדיכוטומיות (שמיוצגות באותיות): introverted, intuitive, thinking, prospecting, turbulent (להרחבה: https://www.16personalities.com/articles/our-theory).
לפי מודל intp ,mbti זה סוג אישיות שמורכב מארבע פונקציות קוגניטיביות:
פונקציה דומיננטית: (ti (introverted thinking
פונקציית עזר: ne (extraverted intuition)
פונקציה שלישונית: si (introverted sensing)
פונקציה נחותה: fe (extraverted feeling)
(להרחבה: https://mbti-notes.tumblr.com/theory)
אם את רוצה מבחן mbti, אני ממליצה על זה שבקישור.
קישורים מצורפים:
יש intp-t ויש intp-a ובעיקרון זה בערך אותו דבר אבל כן יש הבדל קטן
שואל השאלה:
אני לא יודעתת
עשיתי את המבחן שכתבת ויצא לי intp-t אז רציתי לשאול אם יש הבדל ואם בmbti אני נחשבת כתור intp
אני לא יודעתת
עשיתי את המבחן שכתבת ויצא לי intp-t אז רציתי לשאול אם יש הבדל ואם בmbti אני נחשבת כתור intp
אנונימית
*ראשית לכל, אציין שהמבחן של 16personalities מבוסס על מודל neris, ששונה ממודל mbti.
הכוונה לintp ממודל mbti ו-intp-t ממודל neris? או שהכוונה לintp ממודל neris שמזדהה עם מדד ה-t וה-a באותה המידה ו-intp-t? בשני המקרים התשובה לשאלה שלך תהיה לא. אפרט אם את רוצה.
הכוונה לintp ממודל mbti ו-intp-t ממודל neris? או שהכוונה לintp ממודל neris שמזדהה עם מדד ה-t וה-a באותה המידה ו-intp-t? בשני המקרים התשובה לשאלה שלך תהיה לא. אפרט אם את רוצה.
באותו הנושא: