10 תשובות
שואל השאלה:
לבקש ממנה להזמין מישהי מהכיתה שלי?
תיהיה איתה אין מה לעשות היא החברה הכי טובה שלך
אולי תסעי עם ההורים שלך אבל אין לך מה להתבייש תלכי ותשמחי אותה
באמת בת מצווה זה ממש כיף אני בטוחה שתהני ושיהיה לך כיף ושלא תתחרטי על זה לכי על זה, תהיי בטלפון בהסעות ותשבי עם חברה שלך באוטובוס
שואל השאלה:
זה מביך אותי כי אני אהיהי לבד כזה
שואל השאלה:
^^אף חברה שלי לא באה חוץ מהחוגגת
אז תחשבי, אם את מרגישה שיהיה לך משעמם ומיותר שתלכי וסתם תמצאי את עצמך לבד אז תוותרי, אם את חושבת שתמצאי לך אם מי לדבר ויהיה לך כיף אז לכי על זה
תלכי לפי התחושות שלך (:
שואל השאלה:
לא אני הולכת אבל היהי לי ממש רע שם
אמאא איזה נוסטלגי הלוואי עלי לחזור לתקופה הזאת שכל שני וחמישי הייתה בת מצווה למישהי חח

אין לך מה להתבייש, תלכי ותהני
אנונימית
תנסי להשתלב חחח אולי יהיה מצחיק
מה כבר יכול לקרות מקסימום תהני :)