9 תשובות
כן פעם גם הלכתי אישית לדבר עם ילדים שהציקו לאחותי ככה צריך שימי עין על זה שלא יציקו לה עוד יותר
אנונימית
תספרי להורים שלהם את יכולה לעזור לאחותך תעזרי לה כמה שאת יכולה אני אישית לא עברתי חרם ומקווה לא לעבור אבל ילדים שעוברים חרם חושבים מחשבות מקווה בשבילך ובשביל אחותך ושהבנות שעושות לה את החרם ילמדו לקח
עשית את מה שהיית צריכה לעשות :)
שואל השאלה:
תודה^
תודה^
אנונימית
ככה צריך ימלכה! ❤
כן,
לא הייתי נותן להן לעשות חרם בחיים על מישהו שקרוב אליי
לא הייתי נותן להן לעשות חרם בחיים על מישהו שקרוב אליי
ברור שכן מי שהיה מעיז להחרים את אחשלי אני אחרים את סבתא שלו מזה השטויות האלה
עשית את הדבר הנכון, אבל יכולת להגיד להורים שלך
ממש ככה צריך לעשות, אם את אחות גדולה ואת אוהבת את אחותך הקטנה יש לך את הזכות להראות שיש לה גיבוי
באותו הנושא: