7 תשובות
תראי לנסות זה תמיד יהיה טוב אבל אולי תגידי לפסיחולוגית שלך שאם את תרגישי לא בנוח את תעשי לה איזה סימן וככה היא תגיד להם לצאת אבל יכול להיות שהפגישה הזאת תעשה להם ולך רק טוב ולמרות שהם גרושים הם יתמקדו בך ולא בריב שלהם אבל לא משנה מה תבחרי אני יהיה פה מבטיחה❤
את לא חייבת לנסות, אבל את יכולה ומקסימום לא תעשו את זה שוב.
שואל השאלה:
כן.. אולי זה רעיון טוב לתת לזה הזדמנות
כן.. אולי זה רעיון טוב לתת לזה הזדמנות
לדעתי כן אבל את צריכה להרגיש עם זה בנוח
אולי תציעי לה שתעשו עם כל אחד מהם בנפרד? או שתתני ניסיון פעם אחת ואם תראי שממש רע לך שם תגידי לה שאת לא רוצה להמשיך. אני לא מכירה את הסיפור שלך אבל אולי היא חושבת שזה דווקא יצליח לעשות לך טוב
תקשיבי אם הפסיכולוגית שלך רוצה את זה אני חושבת שזה הכרחי והיא תהיה שם אם משהו יקרה ואם זה לא יהיה לך טוב את תגידי לה שזה לא טוב ותפסיקו את זה
אל תחשבי על זה תשתדלי לא להתעסק במחשבה הזו אני מקווה בשבילך שהכל יהיה בסדר לא אמור להיות משהו יוצא דופן בשיחה הזו 3:
באותו הנושא: