4 תשובות
כן זה מספיק, מניסיון תמיד קר לי. אם הגינס עם קרעים כדאי לך לקחת גקט
יהיה לך אחלה
אני הייתי עם גופייה ומכנסקצר והיה לי סבבה 3>
זה ממש בסדר לי אישית לא קר בקולנוע אז לפעמים אני אפילו שמה מכנס קצר אבל אם את מהאלה שקר להם אפילו תקחי זקט