4 תשובות
תבקשי מהם פשוט
אנונימית
קודם כל תעשי מחקר באינטרנט ותקראי בכמה אתרים בשביל שיהיה אמין יותר. עדיף שלא תקראי באתרים כמו סטיפס/fxp וכאלו אלא מאתרים רציניים יותר כמו למשל ויקיפדיה או אתר של מכון מסויים. אם את בטוחה שיש לך, תעשי באתרים של מכונים פסיכולוגים שאלון מקוון ותבדקי מה יצא. שימי לב, גם אם יצא לך שיש לך אוסידי לפי השאלון או לפי התסמינים שקראת, זה ממש לא אומר שיש לך ocd ולהפך - גם אם יצא שאין לך או שאין לך מספיק תסמינים זה לא בהכרח אומר שאין ורק אבחון מקצועי יקבע את זה או לא.

אם את רוצה לבדוק, וקראת על זה ועל מה שמצפה לך תגשי להורה שיהיה לך יותר קל לדבר איתו על הנושא או להורה שיותר יתמוך/יזרום איתך. תגידי שאת רוצה לדבר על נושא חשוב ורציני, ואז תגידי מה שאת מרגישה. תגידי שזה חשוב לך, שזה מפריע לך (אל תשקרי כמובן) ושאת רוצה ללכת לאבחן את זה. אחר כך תספרי להורה השני או שתבקשי מההורה שדיברת איתו להגיד גם לשני... או שפשוט תתפסי את שניהם הכי טוב
בהצלחה
שואל השאלה:
אמאלה ממש ממש תודה ^