10 תשובות
מעלה לגמרי
וואי מעלה רצח
מעלה.. במיוחד בגלל שגם לי אין אינסטגרם
אנונימית
מעלה
אנונימי
תפסיק כבר
די
באמת שזה לא מצחיק די כבר
מעלה
אנונימית
לדעתי מעלה
מעלה.
באותו הנושא: