4 תשובות
להכיר את ההורים? חודשיים נראלי?
זה תלוי,
אצל כל אחד זה שונה ואחרת וזה משתנה מזוג לזוג, יש כאלה שאחרי חודש ויש כאלה שאחרי חצי שנה,
זה הרגשה שלכם, זה איך אתם מתמודדים עם הסיטואציה.
I:
אני וחברה שלי הכרנו את ההורים אחד לשנייה אחרי בערך שבועיים, כבר אז הבנו שזה רציני...
זה היה בגיל 15.5, עברו 4 שנים ואנחנו עדיין ביחד
אנונימי
לדעתי גם משהו כזה חודש חודשיים אבל לפעמים יש כאלה ביישנים וזה אז כל אחד והקצב שלו