5 תשובות
הפרח *אמור* להימחק ביחד עם השאלה.
כששואל השאלה שולח פרח ובו זמנית השאלה נמחקת, נוצר באג והוא גורם לזה שהפרח נשמר בהיסטוריית הפרחים של המשתמש, אבל בלי אפשרות להיכנס לשאלה (מלבד לנאמנים).
כששואל השאלה שולח פרח ובו זמנית השאלה נמחקת, נוצר באג והוא גורם לזה שהפרח נשמר בהיסטוריית הפרחים של המשתמש, אבל בלי אפשרות להיכנס לשאלה (מלבד לנאמנים).
שואל השאלה:
תודה לא צריך לענות יותר
תודה לא צריך לענות יותר
נמחק
יורד לך הפרח
נמחק
באותו הנושא: