10 תשובות
כנל גם אני חושבת הסגולה
הכל יפה:)
אנונימית
יאיי הנדסה
הסגולה של גבעתי חח
אדומה וסגולה
סגולה או אדומה
הכתומה חח
לדעתי של צנחנים וגבעתי הכי יפה