התחברות
הרשמה
למה אתם מתחפשים ובאיזו כיתה אתם?
31 בדצמבר 2012, 15:35
פורים
תחפושות פורים
תחפושות
חגים
כיתה
3 תשובות
אני בכיתה ז' אבל תאמת אין לי מושג..
א
איזרים
אני לא אתחפש השנה ואני בי'.
D
Dollywink אני פרשתי מפה
ברבי d; י'א
פ
פרשתי ❤ Cherry Blossom
באותו הנושא:
אתם עדיין מתחפשים? איזה כיתה אתם?
למה אתם מתחפשים בפורים? D: (ובאיזה כיתה אתם)
למה אתם מתחפשים ואיזה כיתה אתם?
למה אתם מתחפשים ואיזה כיתה אתם?
באיזה יום מתחפשים אצלכם? ולמה אתם מתחפשים?
איזה כיתה ולמה מתחפשים?
בכיתה ז' עדיין מתחפשים? או שזה די ילדותי...?
אתם מתחפשים מחר? ואם כן-למה אתם מתחפשים?
אתם מתחפשים? (תענו מי שכיתה ח-ט)
בכיתה י' בדרכ מתחפשים? ולמה אפשר להתחפש?
באיזה תאריך מתחפשים ואיזה ימים החופש?