15 תשובות
תנסה כמה שפחות לדבר איתם או שתדבר על עם המנהל או איתם שזה מציק לך וזה
אבל בכללי זה די שווה ואתה לא צריך להתייחס אליהם
אבל בכללי זה די שווה ואתה לא צריך להתייחס אליהם
יש עוד מקומות שנותנים, לא שווה את זה. אני בטוח שאת מרגישה גם שכדאי לך לעזוב, כל הכבוד לך על הכוח סבל ועל הנחישות לעבוד ולהרוויח, אבל לא בכל מחיר
אני לא רואה לאן זה מוביל
שואל השאלה:
לראשון-גם המנהלת שונאת אותי חח אני מרגישה שם נורא
לראשון-גם המנהלת שונאת אותי חח אני מרגישה שם נורא
גואל נפש תתפטרי שרופה
מי מי מי
לרקוד עם הפחדים
לרקוד עם זאבים
וכשאני מפחד עלייך
מי יעול עליי
מי יכול עלייך
שרופהה
אה אז גם היא שונאת אותך אז יש עוד מקומות אחרים שאת יכולה לנסות בהם ולהרוויח טוב
לא שווה
תנסי לדבר איתם אבל אם אין שינוי אז ממש לא שווה את זה
באותו הנושא: