11 תשובות
גם אני :(
אנונימית
האמת שכן
גם אני
יוא כן ואני תמיד מרגישה לא נעים כזה שהם מחכים אז אני עוברת ממש מהר
אנונימית
לא גם אני ככה
שואל השאלה:
^^^כן יואו
^^^כן יואו
אנונימית
אוי גם אני וואו
מרגיש שכולם שם מסתכלים עלייך חחח
מרגיש שכולם שם מסתכלים עלייך חחח
גם אני ככה
שואל השאלה:
חשבתי שזו רק אני...
חשבתי שזו רק אני...
אנונימית
לי נראה לי שהם מתביישים ממני כי אני מסתכל ממש לתוך עיניהם של הנהגים
באותו הנושא: