2 תשובות
יש כאלה שהמשפחה שלהם קצת בעייתית אז הם מעדיפים לחיות בפנמיות.
ויש כאלה בגלל שהם בפנמיה אז זה גורם להם יותר להשקיע
ויש כאלה בגלל שהם בפנמיה אז זה גורם להם יותר להשקיע
ילדים וגם נוער הולכים לפנימיות בגלל כל מיני סיבות..
יש כאלה עם קשיים לימודיים שמצריכים מסגרת מסויימת שחלק מהפנימיות יכולות להעניק
יש כאלה שיש להם בעיות התנהגות והם הולכים לפנימייה מתאימה
יש גם כאלה שהולכים לפנימיות כי ההורים שלהם לא יכולים לגדל אותם בבית..
(:
יש כאלה עם קשיים לימודיים שמצריכים מסגרת מסויימת שחלק מהפנימיות יכולות להעניק
יש כאלה שיש להם בעיות התנהגות והם הולכים לפנימייה מתאימה
יש גם כאלה שהולכים לפנימיות כי ההורים שלהם לא יכולים לגדל אותם בבית..
(:
באותו הנושא: