9 תשובות
אם את רוצה להרזות אז כן
את גם שורפת את הכמות הזאת? זה נשמע ממש הרבה ליום
לא זה לא הרבה בכלל, זה בול, אבל תלוי.
שואל השאלה:
אני לא מנסה להרזות
וזה לא נראלי כזה הרבה לא יודעת
אני פשוט בן אדם עם תאבון ממש גדול
אני לא במשקל עודף אני במשקל ממוצע
אני לא מנסה להרזות
וזה לא נראלי כזה הרבה לא יודעת
אני פשוט בן אדם עם תאבון ממש גדול
אני לא במשקל עודף אני במשקל ממוצע
אנונימית
זה לא הרבה
זה לא הרבה, זה לגמרי סבבה.
אנונימית
מה פתאום. ובבקשה ממך אל תספרי קלוריות. קלוריות=אנרגיה והגוף שלנו צריך המון אנרגיה בשביל לתת למערכות ולמוח לתפקד כמו שצריך. מתי שבא לך לאכול משהו (mental hunger) תאכלי!!! ומתי שאת רעבה (physical hunger) גם תאכלי!! תקשיבי לגוף שלך בלי לחשוב או לספור את הקלוריות!! תהני מהאוכל, food is fuel
זה לא הרבה זה בערך כמות האנרגיה שאת צריכה
באותו הנושא: