9 תשובות
תני כיף גמאני לא^
אממ השוקולד לבן טעים אש גם הקינדר באונו,
קוקימן
ההרשיז הכי טעים בעולם.
ה ר ש י ז,
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם את גולדה),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא אוהבת מסטיק אז בטוח שלא
אנונימית
שוקולד שקדים וקרמל נדיר
חחח גמאני אהיה בגולדה אבל עוד חצי שעה
של הגלידה...
וואי זה קשה
מה שכן זה בטוח לא הזה בטעם מסטיק