6 תשובות
אני מאמין שכן
שואל השאלה:
שכן.. מה?
אני מאמין שהם אוכלים ארוחת בוקר טעימה ומזינה שכוללת אחד מהדברים שאמרת
שואל השאלה:
אהה אוקיי תודה
לאו דווקא, זה פחות או יותר כמו שאתה לא אוכל ארוחת בוקר ישראלית (כמו בבתי קפה) כל בוקר
לא ניראלי חחח
זה כמו שאומרים שישראלים אוכלים בבוקר חביתה וגבינות וירקות חחח