5 תשובות
כןן
נשבעת בדיוק באתי לשאול למה זה ככהה אמאלה
לא בעד, זה ייצור עומס מיותר
אז לפחות לעשות כל 4 דק ולא 8
שואל השאלה:
כן..אז שיעשו שאפשר לשלוח כל 4 דקות