4 תשובות
זה טעם אישי, אני הייתי מוריד בצל.
בלי הבצל
הייתי מורידה את הבצל ואז זה נשמע יותר טעים
שואל השאלה:
שלמות תודהה
שלמות תודהה
באותו הנושא: