8 תשובות
לשמור למישהו מיוחד
לשמור. אני לא שמרתי, ועד עכשיו אני מתחרטת על זה
לשמור למישהו מיוחד (;
כל אחת שונה, נניח אני סתם בא לי טבעי כזה להתנשק, לא באמת אהבתי אותו. אבל סתם כי בעיני נשיקות וסקס זה רק עניין של גוף ולא מראה באמת מה מרגישים. אני לא זונה שתשכב עם כולם כן? אבל אני אישית מרגישה שאם אני יוצאת עם מישהו והוא מנשק אותי, אני לא חייבת להיות מאוהבת בו כדי להתנשק, זה רק "בשר" זה לא רגש או נשמה.
זאת רק נשיקה ראשונה, יהיו לך עוד הרבה אהבות בחיים
לא צריך סתם להתנשק עם מישהו ברחוב,
אפילו אם יש מישהו שאת סתם מחבבת, ואתם ברגע יפה, לכי על זה..
כשתגדלי תביני שזאת רק נשיקה, וזה משהו שהולך ובא עם הרגע,
יחסי מין בפעם הראשונה צריך לשמור למישהו מיוחד שאת סומכת עליו שיהיה עדין איתך וישמור את זה בניכם,
אבל בקשר לנשיקה, בעניי לפחות, פשוט צריך לעבור את זה:)
לא צריך סתם להתנשק עם מישהו ברחוב,
אפילו אם יש מישהו שאת סתם מחבבת, ואתם ברגע יפה, לכי על זה..
כשתגדלי תביני שזאת רק נשיקה, וזה משהו שהולך ובא עם הרגע,
יחסי מין בפעם הראשונה צריך לשמור למישהו מיוחד שאת סומכת עליו שיהיה עדין איתך וישמור את זה בניכם,
אבל בקשר לנשיקה, בעניי לפחות, פשוט צריך לעבור את זה:)
תלוי בגיל ובמנטליות שלך. אם זה ביג דיל בעינייך (מה שהגיוני מאוד אם את לא בת 15-16, וגם זה לא גורף) אז בוודאי שלשמור למישהו מיוחד!
אבל אם זה בקטנה בשבילך, אז תעברי את זה. זה לא סיפור בסך הכל
אני התנשקתי לראשונה בגיל 16 והוא לא היה מיוחד. לא מתחרטת.
אבל אם זה בקטנה בשבילך, אז תעברי את זה. זה לא סיפור בסך הכל
אני התנשקתי לראשונה בגיל 16 והוא לא היה מיוחד. לא מתחרטת.
לשמור למישהו מיוחד ^.^
זרמי עם זה זה לא סקסס
באותו הנושא: